Zomercampagne 'Psst ... hier moet je zijn' afgelopen

Gisteren is na twee maanden een einde gekomen aan de zomercampagne 'Psst ... hier moet je zijn'. In de voorbije acht weken hebben wij via allerlei kanalen (offline en online) en middelen (van Facebookadvertenties tot een Roodtrip door de regio) de toeristische bezienswaardigheden van het Land van Cuijk gepromoot.
In de volgende nieuwsbrief presenteren wij een overzicht van de resultaten van de campagne. Overigens hebben wij (helaas) geen inzicht in misschien wel de belangrijkste uitkomst van de campagne: de bezetting van de verblijfsaccommodatie en de bezoekersaantallen van bezienswaardigheden. Het enige wat we, op basis van gesprekken met ondernemers, weten is dat het op veel plaatsen druk is geweest. Vaak drukker dan in voorgaande jaren. En dat stemt tevreden!

Vervolg op campagne?

De campagne 'Psst ... hier moet je zijn' mag dan zijn afgerond, dat betekent niet dat we nu gaan stilzitten en afwachten. Integendeel, we denken alweer na of een najaarcampagne gewenst is en zo ja, hoe die er uit gaat zien. Gelijktijdig kijken we ook al met een schuin oog naar 2021. Te ver vooruitplannen is echter, vanwege de onzekerheid die de coronacrisis nog steeds met zich meebrengt, ook niet verstandig,
Heb je opmerkingen naar aanleiding van de voorbije campagne of ideeën hoe we er een slim vervolg aan kunnen geven, laat het ons weten via info@rbtlandvancuijk.nl. Wij nemen graag contact met je op.

Stuur een kaartje

Sinds deze week liggen bij alle hoofdvestigingen van Biblioplus (Boxmeer, Cuijk, Grave, Mill en Sint Anthonis) ansichtkaarten van het Land van Cuijk op de leestafel. De tien versies van de ansichtkaarten haken in op de toeristische campagne ‘Psst … hier moet je zijn’. De kaarten mogen gratis worden meegenomen.
Heb je een verblijfaccommodatie en wil je de gasten van afgelopen zomer verrassen met een kaartje, waarin je ze bedankt voor hun komst en uitnodigt om nog een keer terug te komen? Stuur een bericht naar info@rbtlandvancuijk.nl met het aantal kaarten dat je nodigt hebt én eventueel de kaarten van jouw voorkeur (zie voor de afbeeldinge www.visitlandvancuijk.nl 
 

Brabantse toplijstjes in sociale media

VisitBrabant maakt regelmatig meertalige toplijstjes, die potentiële gasten moeten inspireren om een bezoek aan Brabant te brengen. Denk aan bijvoorbeeld '7x wakker worden in de Brabantse natuur' of '10 geweldige fiets- en wandelbelevingen in onze provincie'.
VisitBrabant promoot de toplijstjes (inter)nationaal via betaalde campagnes op social media. Met succes. In de maanden juli en augustus zijn met met zeven meertalige toplijstjes meer dan 1 miljoen unieke personen bereikt in Nederland, België en Duitsland. Ook krijgen toplijstjes steeds een prominente plek in het VisitBrabant Magazine en dienen ze als inspiratie voor redactionele artikelen en advertorials.
Uiteraard doen wij ons best om ook regelmatig Land van Cuijkse bezienswaardigheden en accommodaties in de lijstjes te krijgen. En dat steeds vaker lukt dat ook. Kijk op de website van VisitBrabant voor een overzicht.